tisdag 11 mars 2014

Så var det dags....(igen)

Livsstilsförändring har nog de flesta testat på. Ni vet, börja träna, äta rätt och komma i form!
Personligen har jag nog hoppat på det tåget minst 8-10 ggr med varierande resultat. Vid mina tidigare försök så har jag inte gjort några större dokumenteringar annat än en och annan vägning. Bästa resultat jag uppnått är ca -7kg på ungefär lika många veckor med GI kost och ca 6 mål om dagen. Bara att hinna äta alla dessa mål (och se till att det var GI anpassade) var stressande! Har dessutom testat Viktväktarna, ISO-Dieten, LCHF, Makrobiotisk kost, Paleo och 5:2-Dieten med som sagt varierande resultat.

Mitt mål är att komma i form genom träning (Crossfit+kampsport) och bra mat (som Vanligt med andra ord). Detta är en utmaning till mig själv, och alla som vill hänga på, att verkligen en gång för alla lyckas!

Målet är att blogga minst en gång i veckan. Jag kommer att dela med mig av mina resultat, kostråd träningsprogram mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar